hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| همه جای ایران سرای من است

کردستان| همه جای ایران سرای من است

آیین رونمایی از مستند فاخر همه جای ایران سرای من است با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز استان کردستان برگزار شد.

به گزارش رویداد امروز، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان در این مراسم گفت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و شهیدان در این منطقه با اهدای خون خود از مرزهای کشور دفاع کردند.

جعفر عبدالملکی افزود: امروز آیین رونمایی از مستند فاخر همه جای ایران سرای من است برگزار می‌شود مستندی که در خصوص زندگی شهید سرلشکر فیضل ا... امانی است که در مرکز تولید و پخش استان تهیه‌شده است. او در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهید سرلشکر امانی عنوان کرد: امروز وظیفه اهالی رسانه‌ها، این است که یاد و نام شهد را حفظ کنیم و به نسل‌های آینده انتقال دهیم و این اثر فاخر حاصل تلاش‌های ابوالقاسم امان الهی مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز کردستان است که ما آن را به اتمام رساندیم. عبدالملکی با انتقاد از کم‌کاری در حوزه فرهنگی برای حفظ یاد و نام شهدا عنوان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در برخی موارد نام شهدا گران‌مایه را از خیابان‌ها حذف می‌کنند لذا باید بیش‌ازپیش به برای حفظ نام و یاد شهدا تلاش کنیم. در ادامه امیر فرهاد آریان فر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: ما کمتر جایی را داریم که کمتر از ۶ نفر شهید داده باشند. او اظهار کرد: اقتدار و امنیتی که در کشور حاکم است مرهون خون شهداست. امیر آریان فر تصریح کرد: شهیدانی که در اوایل انقلاب اسلامی با اهدای خون خود و ایثارگری درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. امیر فرهاد آریان فر اضافه کرد: دشمن در منطقه با حمایت‌های استکبار جهانی سعی داشتند که به کشور آسیب برسانند اما ملت فهیم ایران اسلامی و مردم خداجوی کردستان در مقابل یاوه‌گویی‌های آن‌ها ایستادگی کردند و توطئه‌های دشمن را سرکوب و خنثی کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد